Voga vadász!

2009.05.20. 12:52

"...ahol csodás járművek vannak ott csodálatos lányok is felbukkannak"

Ma délelőtt sikerült nekünk is levadászni Voga Agát Nyíregyházán a volt laktanya előtt. Ha valaki nem tudná mi az a Voga-vadászat katt ide.
Csináltunk képet az Őt szállító monstrumról, gondoltam aki nem tudja élőben megnézni legalább lásson pár fotót, mert érdemes megnézni. Nah nem ám csak a kamion miatt, voltak a "platón" csinos táncos lányok is. Örök klisé marad, hogy ahol csodás járművek vannak ott csodálatos lányok is felbukkannak előbb vagy utóbb, itt sem volt ez másképpen.

 

Öt darab beszállókártyát sikerült beszereznünk, de sajnos nem mi nyertük az utazást, talán majd legközelebb. De még senkinek sem késő, ugyan is 2 héten keresztül minden nap más városba látogatnak. Holnap Hatvan a célpont. Akinek ideje van pattanjon valamilyen közlekedési eszközre és vadássza le Voga Agát.
Mondtam Andinak, hogy Ő is fotózkodjon Vogával, de megijedt tőle. :D Plusz pont viszont, hogy Andi szerezte mind az 5 beszállókártyát.

!még több kép!

A bejegyzés trackback címe:

https://f-a-sz.blog.hu/api/trackback/id/tr311133302

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MILÁN 2009.05.20. 15:50:53

Régebben sokat hallgattam őket, de Vogáról sokáig még fogalmam sem volt, hogy nézhet ki :) Szép élmény lehetett látva a fotókat! Bravó Norbi :)

Swarley 2009.05.20. 22:36:48

Az az ember,még én se láttam csak hallottam róla.Oszt mér nem a háttértáncosokkal csináltál képet?? :D
Kit érdekel Voga!! :D
süti beállítások módosítása